3 januari 2016

Godmorgon vänneeeeer!
Vad händer? Jag sitter vid mitt köksbord och har precis fått i mig lite frukost, gröt och kaffe. Men det är så sjukt har verkligen noll aptit och åt knappt något igår heller förns på kvällen då jag mulade en halv pizza och chips med Sophie..! Tränade på tom mage igår vilket inte är något jag rekomenderar... 

Idag då, jag ska möblera om i mitt sovrum. Men för att allt ska bli helt perfekt måste jag in en sväng till IKEA och köpa sängben. Då ska jag passa på att handla på Willys också. Skrev inklöpslista och bläddrade i min nya vegetariska kokbok och bestämde att nästa vecka blir det bönsallad och tomatsoppa med örtcréme till mat! Älskar min nya kokbok, precis vad jag behövde för jag åt seriöst samma saker hela tiden varje vecka, vegofärs/chili, vegoburgare och quornbitar. Nu ska matlagning bli roligt igen! 
 
Så det är väl det jag ska göra idag. Slänga ut granen ska jag göra också för den barrar något så in i norden. Hade jättesvårt att somna igår så klockan tre bestämde jag mig för att ta ner allt glitter och sånt vilket resulterade i att det är fullt i barr i hela sovrummet... Inte nice, kunde ju inte dra igång dammsugaren klockan fyra på morgonen heller. Det hade nog inte grannarna tyckt om. Så det ska jag göra idag! Önska mig lycka till.. Vet inte var jag ska dumpa den, kommer se ut som jag mördat någon hahaha. 
 
Har en bra start på 2016 än så länge, får hålla tummarna att det håller i sig! Hur ser er start ut? 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)