13 februari 2016

Today I don´t feel like doing anything, I´m just gonna lay in my beeeed...!
Har sovit så jäkla dåligt inatt på grund av världens mensvärk som fortfarande håller i... Så vaknade runt tolv efter att ha vridit och vänt mig i ett par timmar inatt. Det var verkligen sån mensvärk så jag knappt kunde andas, magen bara krampade och det nästan strålade ner i benen. Hemskt! Som tur är ska jag till barnmorskan på måndag och se om jag ska skaffa ppiller eller något som kan hjälpa mot värken, för det är så nästan varje mens. Alla känslor är helt upp och ner också, jag blir som en helt ny människa, helt jävla rabiatgalen ibland när jag har mens. Så när den är slut och jag tänker tillbaka på allt så blir jag nästan chockad, haha, liksom gjorde jag eller tänkte jag sådär?! Mina tankar blir liksom "jag är så ensam, ingen gillar mig och jag kommer vara ensam för resten av mitt liv! *Buhu*" växlat med att jag är on top of the world och skulle kunna flyga bara jag försökte. Bara jag eller? Mens är lite läskigt på det sättet. 
 
Ja, mina planer för dagen blir väl inte mycket annorlunda än andra helger. Tvn går i ett, växla bland kanalerna och typ dricka te. Är lite sugen på att få upp en till hylla på väggen så kanske ska göra det, om jag får till det bra. En annan sak jag skulle behöva göra är att rensa i garderoben, för jag har så mycket som jag faktiskt inte använder! Men sen är jag en sån person som har så otroooligt svårt att kasta saker, "jag kanske använder det någon gång eller om jag går ner lite i vikt så..." men händer det? Nej. Mina jeans är dock enda gången jag faktiskt börjat använda och gilla något jag tänkt kasta bort, men allt annat så nej. 
 
Alla hjärtans dag imorgon också. Och tills för ungefär en timma sen var mina planer att ligga i sängen, kolla film och äta mina känslor men de planerna har ändrats. Jag ska nämligen iväg och åka skidor med familjen! Det ska faktiskt bli jättemysigt, åka skidor, äta massäck och dricka kaffe, perfekt. Det är ju mycket bättre än att ligga i sängen och tycka synd om sig själv, haha sorgligt liksom. Så är det någon vars planer såg ut som mina, gör något med vänner eller familjen istället. Alla hjärtans dag är inte bara till för dem som har en partner, utan man firar ju all sorts kärlek, fira med ditt husdjur eller vad som helst! Eller så firar du att du älskar dig själv, för varför inte? 
 
Nä nu ska jag försöka få något vettigt gjort. Kolla in min frukost, sååååå gott!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)