4 september 2017

Idag är ingen bra dag... 
Redan imorse när Tobbe gick upp för att åka till jobbet vid 06 kände jag mig som en påse skit. Gick upp bara för att gråta en sväng på hans axel medan jag hade chansen. Gulle han gjorde en kopp te åt mig innan han åkte, hjärtat. 
Sedan har det hållt i sig hela dagen, vilket kanske beror på att det verkligen spö-regnar ute... Gick inte ur sängen förrns klockan elva för o göra mig lite frukost (trots noll aptit) och la mig i soffan under en filt och drog på någon serie. Det enda jag vill göra idag är att dra täcket över huvudet och gråta. Känner mig så jävla usel. 

Har försökt att slappna av och bli av med alla negativa känslor och tankar genom att köra två pass yoga. Även om det var skönt och jag faktiskt lyckades slappna av lite så känns det inte så bra som det brukar göra. Antar att det är en sån dag idag, och nu kommer det otroligt chees-iga "Det är en dålig dag, inte ett dåligt liv"
 
Nu har jag bäddat ner mig i soffan, tänt lite ljus och ska nog försöka slänga ihop något att äta. Räkna ner tills Tobbe slutar så han kanske kan muntra upp mig sen, för just nu är jag så jäkla ynklig. Kanske ska ta mig ett varmt bad och lyssna på en podd, det lät som en bra idé för det är så kallt i lägenheten. Ni hör, ingenting är bra. 
 
Jaa, imorgon ska jag vara glad igen. Då ska jag vara produktiv och positiv! Där med basta!! :(((
 
Har haft en fantastiskt bra helg iallafall! Tobbe och jag åkte ner till Vimmerby för o bara ta det lugnt och vila. Vi käkade räkmacka och drack vin på trappen, spöade honom på plump och 500, gick promenad i skogen och fiskade. Perfekt helg alltså, jag mår så jäkla bra därnere. 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)