15 februari 2016

Usch vilken stressig dag...!
Kom till jobbet imorse och så går det inte att stänga dörrarna på bilen eftersom låset frusit, vilket gör att vi blev lite försenade vilket inte var speciellt bra eftersom jag hade en tid att passa. Men trots att dagen typ sniglade sig fram och humöret svängde som värsta berg-och dalbanan så hann jag precis. Ska testa mini-piller i ca tre månader och se om de funkar för mig, vilket jag verkligen hoppas för mina menskramper är fan inte roliga. När man knappt kan sova och vaknar av att det strålar ut i benen men du kan inte göra något, det är hemskt! Ska dock inte börja äta dem förrns nästa mens vilket då blir om ungefär en månad, men ja det gör ju inte så mycket. 
 
Hade egentligen tänkt gå till gymmet idag men kände att det skulle bli så mycket stress eftersom jag skulle laga mat och diska när jag kom hem, det kändes som att det skulle bli sent isåfall. Tänkte försöka komma i säng lite tidigare ikväll, kanske läsa lite också. Kikar runt på Adlibris och beställer en massa böcker istället! Hittat fyra böcker jag funderar på att beställa än så länge, någon är på bokrean som börjar den 24 februari så de får jag vänta lite på.
Förhoppningsvis slutar vi någorlunda tidigt imorgon så man hinner ta sig till gymmet, men ska nog inte köra slut på mig eftersom jag fortfarande inte känner mig helt hundra i kroppen, hostar mer än vanligt och har ont i huvudet till och från... Annars blir jag väl dödsförkyld eller något vilket jag absolut inte är sugen på! Går ju både det ena och det andra nu, magsjuka dessutom! Usch och fy nej det hoppas jag att jag slipper... 
 
Åh, bestämde mig för att beställa hem en Mindfullness målarbok som har varit ganska poppis för ett tag sedan, jag vet inte hur mycket det är nu längre. Men jag har såååå svårt att koppla av och känner mig ofta stressad så jag kände att jag kunde testa det! Typ göra en kopp te, tända lite ljus, lite lugn musik i bakgrunden och bara måla. Det låter jättemysigt och jag hoppas att jag kan ge mig själv tid att bara sitta ner typ efter jobbet, jag skulle nog må mycket bättre av det. Beställde 7 böcker, målarboken och pennor för 400 kronor! BILLIGT
 
Nä, nu ska jag göra lite nytta och diska, fixa matlåda till imorgon och sen ta en varm dusch. Godnatt! Btw, vad aktiv jag blivit på bloggen! Haha, I don´t know why men det känns kul. Även om det bara blir mest "idag gjorde jag det och det och det..."-inlägg men aja, det kan ju vara kul. Jag gör ju så mycket liksoooooom, haha. Men trevligt att några få själar vill läsa, vilka ni nu är. Hej! *blink* 
2009, where did you go? Saknar min syster litegrann... Vet att hon har the time of her life och jag är så stolt över henne för att hon är så jäkla modig att ge sig ut i världen sådär. Om en månad får jag krama henne igen!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)