14 februari 2016

Happy valentines daaay babes!
Hoppas ni haft en trevlig och mysig dag oavsett vad ni gjort. Jag har haft en underbar dag i Ånnaboda med familjen och åkt skidor och fikat. Solen sken, det var några minusgrader och backarna var helt perfekta, precis så som det ska vara med andra ord! Jag älskar verkligen att åka skidor, det är det bästa med vintern och jag längtar till Vasaloppet då vi har några dagar som vi kan ge oss ut i backarna, dock är det så jäkla mycket människor då men sen åker vi ju igen lite senare under säsongen. Can't wait!
 
Sen köpte vi med oss Sibylla hem och käkade hemma hos mig, vilket var mysigt eftersom vi inte brukar vara alla här hos mig. När de åkt hem hoppade jag in i duschen på en gång och körde lite spa, bodyscrub och sen smorde jag in hela kroppen med bodybutter från The Bodyshop och nu sitter jag i sängen. Ska snart krypa ner och kolla klart på Kejsarens nya stil som går på Disney Channel haha, älskar den filmen!
 
Håller tummarna att nästa vecka blir guld, sovgott vänner. 
 
Förresten laddade jag ner Kendall och Kylie Jenners spel igår och är helt besatt... Haha, älskar såna spel av någon anledning! Spelade Kims spel när jag hade min gamla telefon och hade kommit jättelångt men kunde ju inte spela mer när jag köpte min Iphone, det sved lite i hjärtat kan jag säga! Det var ju inte alls lika kul att börja om från början när man haft massa pengar och alla fina kläder innan heller. Men det är ju inte så att man betalar 50 riktiga spänn för nån klänning på ett spel... Gör någon ens det? 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)