2 Maj 2017

Glad valborg allihop!
Bara några dagar försent, men som jag brukar säga "bättre sent än aldrig". Inte för att glad valborg är något speciellt att önska folk, det är en så jävla överskattad högtid som endast går ut på att ungdomar super sig fulla, gör bort sig och smäller raketer NÄR ANDRA MÄNNISKOR FÖRSÖKER SOVA!!!!! Ja, för det var det jag gjorde på valborg, käkade pizza och spelade Lego Batman med Tobbe och sen la vi oss och läste vid typ 11 för att jag bara somnade när vi spelad. Så. Jävla. Gamla. Inte för att det gör mig något, var skitmysigt och båda hade jobbat hela helgen och var helt slut. Ointressant fakta; det är exakt 1 år och 2 dagar sen jag var ute på krogen senast. *high five* Inget jag saknar dock heller, fyfan var ju typ kul när man precis fyllt 18 och det bara var äldre personer ute typ. Nu är det ju barn som får gå ut på krogen (haha ja jag sa det! deal with it) själv blir man bara 22 om ca två månader :) #youoldfuck
 
Ja nu sitter jag alltså här igen, en månad sen sist. Herregud vad jag var aktiv då, go me! Typ. Vad gör jag en dag som denna då? Är ensam hemma för Tobbe jobbar. Har typ vaknat, druckit kaffe, kollat youtube, planerat veckans mat och skrivit inköpslista, ätit brunch och dansat. Sen fick jag för mig att gå in på bloggen, läsa all spam jag fått i kommentarsfältet (typ thailändska och en jälva länk, jag typ nope *delete*) Läste också några gamla texter jag skrivit för mer än ett år sen då jag var väldigt svart och svår. Och det här säger jag inte ofta, men de är faktiskt ganska bra skrivna. Woop självförtroendeeeee. Nej but seriously, I like it. Det känns äkta, och det är väl dels för att jag ofta skrev dem när allt var piss och jag bara svämmade över av olika känslor. Jag är glad att jag sparade dem, skrev ner det jag kände där och då. 
 
Nu tänkte jag rensa lite i garderoben, ta fram sommarkläder (thank god!) och göra iordning den lite för det är kaos... Beställde lite kläder från HM i förrgår också så måste göra lite plats för de godingarna, bland annat livets brallor! 
 
Igår var det förövrigt motordag i Fellingsbro så vi och Tobbes pappa åkte motorcykel dit! Fyfaaaan, motorcykeln är det bästa jag köpt, någonsin. Fina pärlan. Sen åkte vi en sväng på kvällen också, guld.
Senaste Instagram-bilderna
 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)