21 februari 2016

Hejhej hemskt mycket hej!
Just nu sitter jag hemma hos Daniella i hennes soffa och vi kollar igenom våra bloggar. Helt sjukt att jag haft den här bloggen i 6 år?! Vad mycket vi gått igenom och hur många helt ointressanta och extremt tråkiga inlägg jag gjort... Plus alla fula "bildbomber" med helt sanslöst fula bilder på 250st blommor med halvtaskig färg, tagna med min lilla rosa digitalkamera. Men, det var där och då mitt intresse för foto föddes. Så kan det gå, alla börjar någonstans. Se vilken fotograf jag är idag liksom, skämt åsido.
Vi hittade nyss en gemensam blogg vi gjorde 2013, med tre inlägg, alla gjorda av Daniella. Jag glömde bort den. Bra Sara!
 
Min lördag har varit ganska lugn, vaknade sent och åt frukost. Sen har jag kört mormor och morfar till en buss, varit en snabbis på Dollarstore och köpt typ hårprodukter sen var jag hos mamma en stund. Kvällen har jag spenderat här. Vi har ätit mat, falafel i pitabröd, och kollat på mello som var bra för en gångsskull! Nu har vi då vandrat längs memory lane. Alltid lika kul, right!
 
Nä ni, det är en dag imorgon också. Godnatt. 
 

Kommentarer


haha känns som man aldrig tänkte på bildkvaliten, bakgrund eller något sånt förr x)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)