1 mars 2016

Det är redan månad tre på det här året och jag får typ panik för att det går för fort!
Ända sen jag slutade skolan och började jobba på heltid känns det som att tiden går typ 3x så fort som i skolan, där det kändes som att ett år var en evighet. Nu känner jag mest att jag behöver börja planera julklappar och typ min 40 årsfest... 
 
Förresten hade jag en supermysig helg som jag spenderade med både vänner och bror. Som jag sa så blev det bastu- och spelkväll i fredags med Sophie, Anton och Tobbe och vi hade svinkul. Det slutade med att vi gick och la oss vid halv sju på morgonen efter att ha bland annat spelat Alias, Med andra ord och Diamanten. Man var ju inte jättepigg när man vaknade dagen efter om jag säger så! Därför blev det en väldigt lugn lördag, blev lite läsning på altanen och sen tränade jag i mammas och pappas gym. Vilket får fem av fem toasters av mig, kanonkul. Har fan fortfarande träningsvärk efter det haha. 
Söndagen hängde jag i soffan och senare på kvällen åkte jag med Sophie, Anton och Tobbe på geocatching äventyr! Vi var i en gruva och sen i en gammal ruin av en borg där det ska spöka. Det var så jäkla kul, funderar på att börja med det lite oftade när det blivit bättre vårväder! 
 
Mina planer för resten av dagen ser ut som så att jag eventuellt ska beställa lite smink från Cocopanda, diska och sen ska jag ta mig en lång dusch, tvätta håret och försöka lägga mig och läsa min bok, som förresten är superbra! Tänkte gå och träna idag men jag är inte säker, jag vill ju komma igång ordentligt igen med träningen men jag känner mig fortfarande inte helt 100 och har liksom ingen ork till att träna.. Det var ju skönt att träna i helgen men det var ju hemma så det var ju smidigt. Förhoppningsvis känner jag att jag kan träna imorgon annars blir det inte förrns nästa vecka eftersom jag åker till Sälen på torsdag. Dock kan det ju bli en och annan promenad, joggintur och skidor under helgen men det får vi se. Ska packa träningskläder iallafall! 
 
Några bilder från helgen, very fitness-gym-sweaty-Sara och sen brunch i solen!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)