22 februari 2016

Hääääärliga måndag, äntligen här som jag längtat. 
Nej men min måndag har faktiskt varit jättebra även om helgen är slut. Hade en väldigt lugn dag på jobbet, dock var det lite trafikolyckor som ställde till det lite för oss men inte så farligt, plus att vi slutade runt tolv vilket var superskönt. Därför passade jag på att åka hem till mamma och pappa en sväng och tur var väl det för deras löpband de beställt hade kommit så jag fick hjälpa till lite när de skulle bygga ihop det. Perfekt med ett eget hemmagym, hoppas jag är frisk till helgen så jag kan testa lite när jag "flyttar" hem! 

Sen jag kom hem har jag mest kollat Youtube, målat lite i min målarbok, städat, rensat, diskat och fått upp den sista hyllan i köket. Det är så mysigt och hemtrevligt nu så jag är jättenöjd! Tror att det var det som behövdes här inne, lite hyllor så det inte ser så tomt ut. Perfekt också när man får plats med ljus på, det gör det ännu mysigare. 
 
Just nu håller jag på att slänga ihop lite mat, blir pasta med någon slags "köttfärs"sås med mycket krydda och mycket vitlök. Hoppas på att det blir gott. När det är klart, vilket är alldeles strax, ska jag dra på lite That 70´s Show sen duscha lite snabbt och hoppa i säng. Läste i min bok igårkväll innan jag somnade för att varva ner lite och nu börjar det hända lite i boken så är ganska nyfiken på att läsa vidare. Boken är en av de jag beställde förra veckan och heter Vi måste sluta ses på det här sättet och än så länge kan jag verkligen rekomendera den!
 
Ja, bra start på veckan så nu hoppas vi att resten forstätter likadant. I helgen ska jag som sagt till mamma och pappa och vara hus- och hundvakt och då står eventuellt bastukväll på schema och sen bio med brorsan. Mysigt! 
Lite halvtaskiga, mörka bilder men men!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)