3 oktober 2017

Jag överlevde Jämtlands triangeln! 
Det är nog det häftigaste jag gjort och något jag alltid kommer att minnas. Klyshigt nog kändes det som att jag blev en ny människa efter den resan... Jag behövde verkligen den resan. Nu vet jag att jag kan, jag vet att jag kan puscha mig och jag KAN. Och jag fick uppleva det med den bästa personen jag vet, Tobias min kärlek. 
Det enda jag tänker säga om resan är åk dit. 

TBT, nu har vi bott i lägenheten i ett år! Hjälp va tiden går??
 
Förra veckan var så jäkla intensiv. Jag hade inbokade introduktioner på två nya ställen plus inbokat jobb, så jag jobbade 7 dagar... Nu har jag varit ledig två dagar och tagit igen mig. Vi var en sväng på Marieberg igår och sen på Ica Maxi och köpte mat till veckan (blir tacos i helgen!) Just nu håller jag på o tvättar sen ska jag städa lite och slå in paket för Tobis mamma fyller år idag så de ska komma hit ikväll. 

Jaha, vad ska jag skriva nu då? Ville väl mest meddela att jag lever, är hel och ren o glad. För det är jag, riktigt lycklig. Det har varit väldigt jobbigt typ en månad, men det känns verkligen som att allt börjar falla på plats och gå åt rätt håll. Vilket är skönt, att må dåligt är så jävla jobbigt och energislukande... 
 
Men nu måste jag kila ner till tvättstugan! Tjoho. 
 
Woooo, bildbomb!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)