8 februari 2016

"It´s moooondaaaaaaay babes!" 
Föreställ er att det är Jonas Hallberg som säger det där istället för jag, önskar att jag älskade måndagar lika mycket som honom... Men jag ska vara ärlig och säga att det har varit en väldigt skön måndag ändå, slutade vid ett och var ovanligt pigg imorse, hmmmm! Efter jobbet åkte jag och handlade mat för jag hade verkligen typ bara senap i kylskåpet haha. 
Hade gjort värsta planerna på vad jag skulle göra när jag kom hem, men allt kraschade på grund av att vattnet var avstängt av någon anledning... Hade tänkt diska, laga mat, köra färgbomb i håret och dricka kaffe men det går ju typ inte utan vatten. Som tur är jag ganska klevert ibland så jag har nästan alltid en tillbringare med vatten stående i kylskåpet så kunde typ dra på lite kaffe och skölja grönsaker. Tjoffade i färgbomben i torrt hår och hoppades på det bästa och när jag stod där som bäst i badrummet med färg praktiskt taget överallt hörde jag ljudet av vatten och till min lycka kom vattnet tillbaka. Har precis sköljt ur "färgen" och har lite färgbalsam i nu. Hade tänkt testa locka håret när det torkat för o se hur mitt "nya" hår ser ut stylat liksom, wow beauty-Sara här eller! So exited!
 
Blir nog inget gym för mig idag, vilket jag egentligen tänkt göra.. Har känt lite i halsen till och från och varit lite snuvig så tar en vilodag, lika bra så det inte bryter ut och jag blir dösjuk liksom. Känns bra att jag kan ta vilodagar lite här och där utan att få världens ångest, lite på grund av mitt jobb och att man alltid rör sig. 
 
Om jag forstätter lite i spåret om hår så köpte jag äntligen en ny Silicea idag, så nu ska mitt hår och naglar se lite fräschare ut! Varit utan det i typ ett halvår nu och känner att mitt hår behöver det... Naglarna framförallt! Det kan jag verkligen rekomendera om det är någon som vill få finare hår eller få längre hår, för det funkar asbra för mig. 
 
Hoppas ni haft en bra måndag och att ni får en fortsatt bra vecka! Bara fyra dagar kvar till helg guys, can you feel it?! 
 
Bye. 
Mina nya favvo-jeans, som jag haft i typ 7 år men aldrig använt och tänkt kasta bort X antal gånger...! 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)