30 mars

Har försökt skriva blogginlägg i två dagar nu, men alltid blivit distraherad av något annat så de har inte blivit klara... 
 
Men idag är det måndag igen, tjoho! Var inte det lättaste att somna igår kan jag säga. Bara låg och vred & vände på mig.. Ser fram emot långhelg nu, behöver vila upp mig!
 
I helgen har jag inte direkt gjort något speciellt, var till IKEA i lördags med Ellen och köpte en ny stoooor byrå. Sen har jag spenderat resten av helgen till att montera ihop det monstret. Agerade chaufför åt päronen i lördags också då de var på middag, men annars höll jag på inne på mitt rum hela tiden. Blev klar igår kväll och då var jag helt slut i kroppen. 
 
Imorgon väntar jag två paket, en bok (De dödas imperium - finally!!) och en ryggsäck som jag spontanbeställde imorse klockan tio i sex.. Var på rea så kostade bara 150 kronor och så var den så snygg, kunde helt enkelt inte hålla mig! Så ja... så ser det ut.
 
Annars hoppas jag väl på bättre väder, mer motivation och att jag ska kunna springa som vinden. Det är vad jag vill just nu.
 
Btw skickade jag intresseanmälan på lägenhet nyss, wellwell!
This lipstick tho..... Love it!
Köpte världens amazeballs snygga läppstiftet i lördags, dör 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)