26 mars

"Ingen annan rör mig som du"
Men hallå där! Har mått lite småkonstigt hela den här veckan (magen hänger inte riktigt med, eller jag hänger inte med den..) så har för det mesta legat i min säng när jag inte varit på jobbet... Har varit ute och gått litegrann för att "få bukt på magen" men utan vidare resultat. Har ont i ryggen också, så piss. 

Var på födelsedagsmiddag i måndags för min faster som fyllde 50 och bjussade på finmiddag på resturang. Käkade jättegod mat, skrattade och åt lite till. Rullade hem lite senare på kvällen och kastade mig i sängen eftersom jag skulle jobba dagen efter. Men det var trevligt! Längesen jag var på resturang, haha. 
 
Har slutat relativt tidigt den här veckan också, igår var jag hemma vid ca 13. Men har spenderat den mesta av min lediga tid i sängen och kollat på serier. Har typ 1 avsnitt kvar av Bob´s Burgers och så har jag börjat kolla på Misfits. Ganska konstig och udda serie, men jag gillar den än så länge! Tips *host*

Annars rullar dagarna på, helt sjukt att det redan är fredag imorgon. Var tog veckan vägen liksom?! Lite läskigt ändå hur fort veckorna går, hinner inte med känner jag. 
Lönen kom ju bra lägligt också, även om jag inte planerat att köpa något speciellt. Men blir alltid lycklig av att se pengar på kontot, det kan inte bara vara jag. 
 
Idag åt jag förresten sushi till lunch på jobbet, lyxade till det lite liksom haha. Förstår inte hur mätt jag blev på det, hade tänkt käka upp min otroligt tradiga matlåda (tonfisk, pasta och lite tomater som legat sedan i förrgår..) men orkade verkligen inte det. Proppmätt! Kan man inte tro, lite avokado och ris + gräs haha. Andra gången jag åt sushi, första gången i somras i Stockholm med Daniella. 
 
Nu hade jag tänkt städa lite på mitt rum, plocka lite samt bädda rent i sängen. Fredagsfint liksom! Kan komma hem imorgon och bara behöva göra ingenting. Grymt!
 
Igår år brorsan och jag hemlagade våfflor och kollade på Big Hero 6 (alltså favoritfilmen nuuuu!) mys!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)