21 mars

God morgon! Eller ja inte riktigt, klockan är ju ganska mycket och de flesta har kanske varit vakna ett bra tag, men inte jag. Så därför säger jag godmorgon. Sitter på mitt rum och äter frukost (gröt, inte ätit det på länge) och lyssnar på lite lugn och skön musik. 
 
Idag sov jag verkligen ut, vaknade vid halv tolv. Dock hade jag vaknat ett par gånger under natten/morgonen, vid 3 och kvart i 6 när mamma åkte till jobbet och min kissblåsa höll på att sprängas. Så gick upp som en zombie, gjorde det jag behövde och tillbaka till sängen igen och däckade. Fullkomligt slut efter en vecka fullspäckad med jobb och tunga dagar ("lugna veckan" my ass!) så ser fram emot en helg med absolut noll planer. Kanske ska städa ur min bil, om jag orkar, eftersom den är så skräpig och grusig. Men annars rör jag mig inte mer än jag måste. Upd: mamma smsade nyss och frågade om vi ska träna ikväll, så lite kommer jag väl röra på mig.. 

Blir ju ialla fall ingen promenad idag, tänker sitta inne bakom rullgardinen och kasta arga blickar mot himlen. Bakslaget har kommit, våren är inte alls här för att stanna. USCH. Jag vill inte ha snö, inte ens lite. Men när man bor i Sverige är det ju inte konstigt, man borde ju vara van. Men blir alltid lika sur. Vill ju liksom damma av mina alldeles sproilans nya converse och leopardskor.. Jaja, snön stannar väl inte allt för länge (hoppas jag!)
 
Ja, annars får ni väl ha det bra. Höjj
 
Note: glömde bort min gröt, nu är den kall. Theeenks... 
 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)