18 mars

Om 4 månader fyller jag 20, can´t wait.
 
Alltså var så jäävla trött imorse, visste liksom inte vem jag var eller var jag var.. Så var lite svårt att komma upp ur sängen, men krigade mig upp! Tänker på att jag ska dricka kaffe vilket fungerar. Men idag ska jag försöka lägga mig tidigt så jag hinner läsa lite mer, min bok är så spännande. Är lite mer än halvvägs i boken Det viskande barnet av Mårten Sandén och den är så bra. Rekomenderar den och första boken i triologin om Jannike, första boken heter Den femte systern. Tredje boken har jag inte lyckats få tag i, den går inte att beställa någonstans så jag får typ panik. Måste. Ha. Den. 
Men vet en massa gamla böcker jag vill läsa om igen, så har ingen brist på böcker i alla fall! 
 
Annars rullade dagen på, käkade Sibylla till lunch på jobbet och slutade vid fyra. Sen jag kom hem har jag kollat youtube och druckit kaffe. Funderar på att gå på en snabb PW snart, eftersom det inte blev något gym. Har sådan "kramp"/träningsvärk i mina fötter (!) efter att jag hoppade hopprep ca 10min det sista jag gjorde både igår och i måndags så jag behöver gå bort smärtan. Måste bara hitta orken, liksom. Men updaterar min spotify-lista med lite bra musik så snart är jag nog taggad. 
 
Det är helt sjukt va fort veckorna går, det var nyss helg och redan onsdag?! Veckorna springer förbi när man jobbar 5 dagar i veckan. Det är liksom dubbla känslor där, skönt med helg men det går för fort ibland. Jag hinner inte med ens... Snart ett år sedan jag tog studenten, men det känns som att det bara var några månader sen. Kommer väl vakna en morgon och inse att jag är 30 snart... Hujedamig. 
 
Weheartit
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)