Mitt i natten..

Jag borde verkligen sova.
Men orkar inte gå och lägga mig, hur sjukt är inte det? Behöver packa också, och äta något för jag håller på o hungra ihjäl. Har ingen mat hemma heller för den delen, får dricka mig mätt på vatten. Har bara två ägg hemma som jag ska ha till frukost imorgon. Gud det låter som jag är asfattig som inte har råd med mat, men eftersom jag ska åka bort är det lite onödigt att köpa hem en massa mat. Göh.. Dock tror jag att jag har typ en skiva knäckemacka i skafferiet. Offrar nog den..
 
Kalaset var kul! Även om jag blev fullkomligt uppäten av mygg, knott och bromsar. Även om jag hade dränkt mig i myggmedel.. Jag fattar inte, de ÄLSKAR mig. Det är hemskt!
 
Nej jag vet inte ens varför jag bloggar det här, är ju superintressant att jag sitter här, superstressad med världens resfeber och hundra myggbett.
 
Godnatt, hoppas väl jag somnar snart!
 
En somrig bild på födelsedagsbarnet.. <3

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)