It's my birthday!

Ja, idag blir jag alltså 20 år. 
Vad ska jag säga? Första födelsedagen i min lägenhet, alltså ingen som kom och väckte mig och sjöng "ja må du leva" med presenter. Ingen som gjort frukost åt en eller dragit på kaffekokaren. Kanske är det därför som det inte riktigt känns som min födelsedag? Egentligen är ja nog inte ens helt 20 än, tror jag kom ut runt 14 tiden så nu låg jag nog fortfarande i mammas mage och började väl inse att det inte funkar längre. Och bestämde mig för att det var dags att komma ut. Så jag får nog helt enkelt vänta några timmar! 
 
Men hur ser dagens planer ut då? De flesta som fyller 20 rusar nog till närmsa system och handlar så mycket de kan plocka på sig. Jag handlade redan mitt på båten i torsdags så jag är nöjd! Vissa tänker kanske att när man ändå fyller 20 SKA man gå på systemet, för det är det man gör. Men "jag bryter trenden"!. Wow, så speciell jag känner mig! Det känns liksom som första gången man var på krogen, man var liksom yngst haha. Och visste inte riktigt hur man skulle bete sig. Eller var det bara jag?! 
 
Ja men om jag fortsätter till dagen så ska jag åka till mor och far för att fika klockan 14 (men bra timing! Som på BB) och då kommer mormor och morfar + Kai och så farmor och farfar. Syster vet jag inte ens om de kommer? Känns som att jag har bra koll... 

Ikväll ska jag ut med Ellen på krogen och bara ta det lugnt. Känns som att vi har en del att prata om så blir nog kul! Får se om vi sitter på uteserveringen eller om vi går in på klubben också, det vet man aldrig! 

Men ja, så ser min födelsedag ut! Regnade när jag vaknade men nu ser det ut att spricka upp och solen tittar fram, yes! 
 
Annars får ni väl ha en bra dag, även om ni fyller år eller ej. Nu ska jag dricka citronvatten och redigera lite bilder från Finland hade jag tänkt!
En gammal bild från krogen, woop

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)