29 juli

Onsdag... Trodde det var torsdag idag, men nae! Sådan tur har man inte, hoho..
Försov mig imorse.. Suck, varit som en zombie sedan i tisdags (kanske därför jag är helt bortkommen när det gäller dag?) Men som tur var vaknade jag så pass att jag ändå hade tid att kasta i mig frukost och få på mig kläder. Kom till och med tidigare till jobbet än när jag inte försover mig?! Like what, kanske ska börja gå upp 30 min senare annars också så jag inte har tid att lägga mig i sängen igen efter frukost? Fast näää.

Just nu sitter jag vid mitt köksbord och lyssnar på regnet samt dricker kalla slurpar av äckelkaffe. Har börjat dricka "för mycket" kaffe nu igen, inte bra alltså. Inne på andra koppen idag, brukade ju bara dricka kaffe på lördag eller söndagsmorgnarna innan. Ni förstår kanske inte, det låter ju inte jättemycket med 2 koppar kaffe, MEN jag är inte så high på att få magkatarr igen.. Så no more coffee today, mate!
 
Annars då? Efter jobbet åkte jag en snabbis till min kära mor och far + bror (mor jobbade dock..) och hämtade lite mat och saft! Klagar ju inte, även om jag stod och lagade chili con carne klockan 22 igår... Anyway. Varit duktig och satt en ny lapp med mitt namn på min postlåda eftersom jag inte får någon post längre.. Bc någon/något "tagit" bort min lapp så postis inte riktigt vet vad den ska göra av posten.. Som tur är bor ju syrran vägg i vägg så de lägger viktiga breven i hennes brevlåda, haha. Men hon vill nog inte dela lådan (förutom med John då) så fick sätta upp en jättefin, handskriven lapp på lådan. Missar de den nu så heter jag Agda. 
Det är very important också eftersom jag väntar på en faktura från Ellos.. Hehe.
 
Hämtade även ut mitt paket från Fitnessguru idag! Vilket var lite spännande eftersom jag faktiskt hade glömt vilka färger jag valde på min shaker (trodde jag valde gul men den är vit....) och vill ju testa aminosyrorna! Såå hoppas att det ska sluta regna snart så jag inte "måste" ta bilen till gymmet.. Men hade tänkt träna lite senare så det kanske hinner dra förbi! 
 
Varsågod, oredigerad bild från Finland!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)