27 juli

Så var det måndag igen, ny vecka, nya tag! 
Min vecka har faktiskt börjat bra, även om det är måndag. Kom upp ur sängen imorse, dagen på jobbet flöt på bra även om jag slutade efter klockan fyra. Åkte hem och åt i sängen samtidigt som jag lyssnade på Zara Larssons sommarprat, det var bra. Sen pallrade jag mig iväg till gymmet och körde lite överkropp. Träningsvärk i benen/rumpa efter gårdagens pass, känns asbra

Gillade att ha semester, men det förstörde helt mina träningsrutiner, så det känns bra att vara på banan igen. Lite mer än en vecka har gått och jag känner mig inte alls lika uppblåst och "bukig" (nytt ord) som när jag kom hem. Haha det är det värsta! Så nu är det bara att hålla tummarna för att det fortsätter såhär. 
 
Just nu håller jag på o gör matlåda till imorgon samt lite kvällis + dricker en proteinshake. Funderar på att kolla runt lite på Fitnessguru om det är något intressant... Är så sugen på att beställa en till shake och lite aminosyror! 
 
By the way, följde med mamma och pappa på auktion i lördags (bakis och trött... haha) och där köpte jag två lådor med tidningar från 1957! De är jättefina och det är lite roligt att läsa, speciellt reklamen! 66 kronor gav jag för dem, hur värt?! Sen köpte jag en kofäll som jag har framför sängen, den är jättefin! (Tycker egentligen inte om päls, men kändes mer OK eftersom den är begagnad!) 
 
Men ja, lite update på just nu, mest om träning. Men det är ju kul att få höra, right? 
Detta är sååååå goootttt!! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)