20 juli

Första jobbdagen efter 4v semester avklarad..!
Blev en mjukstart kan man säga.. Fick ta ett städ på raden själv, totalt 3,5 timme. Väärt! Men ganska skönt, min mage strulade lite igår och det verkar inte ha gått över än.. Är så trött på min mage, den krånglar jämt efter magkatarren.. Suck!
Det var också skönt med en lugn dag då man var ganska sliten igår..! Haha, blev hemmafest istället för krogen så jag var hemma hos Sophie och Anton med ett par till. Det var roligt! Spårade lite, och då mådde man som man gjorde igår. Det firades ordentligt iallafall!
Igår vaknade jag runt halv elva och hällde i mig ett par glas vatten och gjorde lite frukost. Klockan tre var jag bjuden till Sophie på lite tårta eftersom hon också fyllt år. Fyy va gott det var, riktigt bra när man är bakis också.. Stannade kvar där resten av kvällen, vi åkte och köpte kinamat och kollade på Beck. När jag kom hem borstade jag bara tänderna och hoppade i säng på en gång!
 
Resten av dagen ska jag väl försöka städa lite här hemma... Har fortfarande inte packat upp väskan från Finland än och det är lite kaos här hemma.. Behöver dammsuga, för jag har tydligen fått en inneboende i köket. Trevligt! Sen ska jag nog läsa lite, göra mig en energismoothie (spenat, citron, apelsin och ingefära!) och se om jag tar mig iväg till gymmet eller om det blir cykeltur.. Får se hur magen är också..!
 
Hoppas ni i allafall får en fortsatt bra måndag, på jobbet eller om ni nu har semester. 
Halvsuddig bild från Finland, lilla vännen. 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)