Tisdag 20 januari


Äggröra med grönkål och "Bob's Burgers" till frukost efter en jobbig natt.. Vaknade flera gånger och hade världens kramp i magen. Vid ca 3 var det värst och jag rullade ur sängen men hade jätteont i magen så jag inte kunde höra någonting. Mina ben typ domnade ett tag men sen lyckades jag gräva fram en Ipren ur min jobbväska. Sen somnade jag om och när jag vaknade igen vid 7 var det mycket bättre. 
Skulle egentligen åka med Adam till tandläkaren nu på morgonen men han har blivit jätteförlkyld så fick avboka den. Men om två timmar ska jag iväg och städa sen hem och vidare mot stan för möte. Hade egentligen velat ligga i sängen hela dagen, men måste iväg.. 

Nu ska jag räkna lite jobbdagar och kolla vidare. Bob's är nog den bästa serien just nu! 

Godmorgon! 

Kommentarer


Mums! :)

sv: Det låter också magiskt gott! :D


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)