2014

Nej jag har inte släppt 2014 än, och jag vet att det snart är februari och att man redan borde ha gjort de här listorna. MEN, jag vill göra en så jag gör en, okej?
 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Köpte en egen bil, kände mig väldigt vuxen. Började jobba på riktigt. Sådana saker!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och saker till mitt rum, tror jag nog. 
 
Bästa böckerna du läste i år?
An idiot abroad,  Ödets dotter och Bridget Jones dagbok!
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer spontan och haft roligare under studentveckan. 
 
Blev du kär i år?
Nej.
 
Den bästa tv-serien?
Orange is the new black tror jag! Och Breaking bad som jag började kolla om på.
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej!
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2014?
Best day of my life - Gazzo remix = studenten
Rather be = Thailand
Anaconda = En knäpp krogenrunda
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja såklart, men det gäller ju bara att se framåt! 
 
Vad fick dig att må bra?
Väldigt mycket, men framför allt min familj & mina vänner!
 
Vem saknade du?
Jag vet inte om jag saknade en speciell person särskillt mycket under hela året, men efter studenten var väl Ellen den jag saknade "mest" eftersom vi inte ses lika ofta längre och vi båda har fullt upp med vårat..
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jämfört med åren innan var jag mycket gladare i år, men jag var ju fortfarande ledsen ganska mycket.
 
Vilka länder besökte du?
Thailand!
 
Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
Som jag sa tidigare, det är bara att se framåt. Fokusera på vad som händer nu!
 
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
Självklart 13 juni då jag tog studenten, men också 27 juli då jag tog körkort & 27 september då vi åkte till Thailand!
 
Vad var din största karriärsmässiga framgång?
Tog studenten (haha) och fick 2 jobb!
 
Och din största framgång privat?
Att jag inte är lika rädd för allt längre, jag vågar mer. Men också att jag utmanar och  tror på mig själv!
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
Jobbade och sen åt jag nog tårta!
 
Högsta önskan just nu?
Att det går bra på mina jobb, att jag känner att jag klarar av att flytta hemifrån och att alla runt omkring mig mår bra!
 
Bästa filmen du såg i år?
Gud va svårt.. Box trolls var riktigt bra, sista Hobbit filmen och Let´s be cops!
 
Den maträtt du åt oftast 2014?
Gröt med äpple och keso tror jag haha! 
 
Vad är du mest stolt över?
Att jag tog studenten, körkort, köpte ny bil och börjat "planera" min framtid. Att jag känner mig "vuxen"!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)