19 januari

Wow, helgen var kul! Lördags bastade vi och drack lite öl, åt god mat och sen spelade vi "Alias" som är typ världens roligaste spel. Skrattade så jag fick ont i magen och skrek så jag nästan tappade rösten. Kvällen tog slut en bit in på natten, då låg jag och kollade på film innan jag slocknade. 
Igår, söndag, var en väldigt seg dag. Spenderade största delen av den i soffan, drack kaffe och åt mackor. Men mamma och jag drog oss iväg till gymmet lite senare på kvällen och körde ett väldigt hårt pass! Vi ökade i flera övningar och svetten bara rann. Lämnade min skrivmaskin och två jackor till Hanna efteråt och orkade knappt gå upp för alla trappor, mina ben var helt slut. När vi kom hem duschade jag, käkade och sen la jag mig på spikmattan och läste. Somnade ganska tidigt och vaknade vid 6 även om jag hade sovmorgon till klockan 8 idag.
Började på skolan klockan 10 och slutade klockan 16, hade med mig gymgrejer om jag skulle orka. Men har haft så jäkla ont i armarna och händerna (liksom strålar ut och jag känner mig stel i armbågarna och fingrarna..?) så ville bara hem och vila. Smort in med massageolja från Thailand som liknar tigerbalsam, så känns lite bättre nu! Nu ligger jag i sängen med lite tända ljus runt i rummet och känner mig jättetrött. Ska nog hoppa i säng snart, även om jag inte ska upp och jobba imorgon. Men ska med Adam till tandläkaren på morgonen och sen ska jag städa och sist åker jag till stan för första terapimötet för i år. 
 
Hoppas ni haft en bra dag, även om det är måndag haha. 
Instagram: 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)