9 februari

Har precis bäddat ner mig i sängen och ligger på spikmattan. Ska kolla lite youtube och läsa innan jag sover. Dock ska jag inte upp och jobba imorgon (vilket är ovanligt) men jag ska däremot till stan för att klippa mig och köpa hårfärg. Vet inte heller riktigt hur jag vill varken klippa mig eller färga, så känns ju kanoners! Får med mig syster som stöd (haha) och smakråd, vilket känns bra. 
 
I helgen var jag "barnvakt", snarare katt- och hundvakt. Mamma och pappa var iväg och bodde på hotel. Så blev en lugn helg för min del, tränade och kollade på film! Men jag var så trött efter veckan full med jobb, så det var lika bra det. Känner verkligen att jag kommit igång på gymmet nu, har tränat fredag till idag och får se om det blir en vilodag imorgon eller om jag tar mig iväg endå. Har kört igenom det mesta, ökat och testat nya övningar. Är på topp om jag vågar säga det! Försöker komma igång med maten också, går väldigt bra det med. "Följer" ett kostschema så gott det går, blir lite svårt när jag jobbar som vikarie eftersom jag oftast äter maten som serveras i matsalen. Men då försöker jag anpassa den så gott det går till schemat. Så nu håller vi tummarna! Vill ju just nu tappa lite i fett men inte förlora några muskler. 
 
Annars rullar det mesta på som vanligt, jobbar, sover, äter, tränar. Inget direkt speciellt. Ah, förutom att jag vill ha en liten "förändring" och då syftar jag ju på håret. Har ju haft likadant i flera år nu haha, kanske dags. Men känner att jag skulle vilja göra något drastiskt, jag kör liksom "safe" nu. Lev lite förfan!
 
Lite mat, träning och kattgos från helgen! 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)