2 februari!

Första dagen på jobbet (skolan) efter att ha varit hemma 1 vecka gick ju.. Över förväntan. Skulle jobba 9-13, skönt med en mjukstart tänkte jag, men så fort jag klev innanför dörren frågade de om jag kunde stanna till 16. Såklart tackade jag ja ($$$) men "ångrade" min redan när jag gick till första lektionen. De hade besök av en ambulansförare som berättade om jobbet och visade utrustningen etc och jag hörde ingenting av vad hon sa... Det var jättekonstigt och jag kände mig inte alls fräsch när jag stod där och försökte lyssna. Men som tur var försvann det efter ett tag och resten av dagen rullade på bra. Var ute i snön och bygge snöborgar bland annat!
 
Tre andra saker just nu;
1. Jag vill träna sooooo bad!!! 
2. Jag ska till frisören om 1 vecka och vet fortfarande inte hur jag vill klippa mig...?
3. Jag har snart 800 följare på Weheartit.com!
 
Angående håret vill jag mest fräscha upp det, toppa lite och få lite liv i det. Just nu är mitt hår lika långt överallt och bara allmänt tråkigt. Funderar på om jag antingen ska färga det hemma sen eller kanske köpa en färgbomb och liksom bara "tona" håret litegrann. Men frågan är ju då, ska jag köra något vanligt eller bara all in drastiskt och stor förändring???? Tycker det är grymt snyggt med mörkt hår med en ljusare ombre, men sen vet jag inte alls hur jag skulle se ut i mörkt hår. Har ju haft svart hår för evigheter sedan, men det är så knöligt med mina ögonbryn som liksom försvinner ut i tomma intet då. BC de är tokblonda, eller ja not anymore men ni fattar. JOBBIGT. Men känner iaf att jag vill göra något.. 
 
Nu har jag precis målat mina naglar och ska borsta tänderna så snabbt jag publicerat det här. Sen blir det sängen och läsa! Får ångest och känner mig stressad över alla böcker jag har som jag inte läst, hittar fler och fler i alla vrån. Men är halvvägs i den jag håller på med nu, Bronsdolken; Ormgudinnans besvärjelse, så den borde jag läst ut inom kort!  Har bland annat Amy Winehouse, Duff McKagan och Ängeln på Malmskillnadsgatan att läsa som jag köpte till hösten.. Sen är det flera gamla böcker som jag vill läsa om, Djävulens märke, Tornrummets hemlighet och Det är så logiskt alla fattar utom du
SÅ SVÅRT ATT VÄLJA VILKEN MAN SKA BÖRJA MED. 
 
Men hoppas ni fick en bra start på veckan, det fick ju jag även om morgonen var lite knas. Imorgon ska jag jobba igen, 9-17 och sen funderar jag på om jag orkar träna efter det... Så svårt att veta när man kan börja träna igen efter man varit sjuk, vill ju verkligen komma igång igen men vill samtidigt inte börja för tidigt så jag blir sjuk igen.. Bättre att vänta för länge än för kort, right? 
Bästa på kvällarna, läsa bok och ligga på spikmattan. Somnar som en stock sen!!
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)