11 februari

Sååå, igår var jag hos frisören och klippte håret. 
Var så otrooligt nervös (alltså ni förstår inte...). Vet inte varför, men har haft såna fördomar om frisörer, haha, att man säger att man bara vill ha lite sen klipper de av allt. Liksom what?? Men igår var det ialla fall dags, att möta en av mina rädslor. Faktiskt, tar inte i. Har velat gå till en frisör såå länge, men inte vågat. Inte så konstigt egentligen eftersom jag fick en panikångestattack en gång när mamma klippte mig... Jag pallade bara inte, ville inte ha "för kort" så hon fick knappt klippa i mitt hår. Men igår gick jag dit, bestämde mig för att det var dags för en "förändring", även om det inte är jättestor skillnad. Huvudsaken är ju att jag vågade, och att jag blev nöjd såklart. För tame fan att jag blev nöjd! Gick ut därifrån med ett stort leende och kunde inte sluta ta i håret, det var verkligen perfekt! Även om det enda hon gjorde var att toppa lite (ca 5cm tror jag!) göra lite "layers", tunna ur samt klippa luggen litegrann. Jag är så förvånad att det fortfarande är ganska långt även om hon lyckats klippa en hel del. Låg liksom fullt med tofsar på golvet sen! 
Köpte även en färgbomb, som jag antingen ska köra i håret ikväll eller till helgen, vet inte om jag vill rubba mitt "Hår-tvätts-schema" genom att tvätta det igen, fast är så jäkla sugen. It's time for a change! 
 

Men iaf, nu ska jag iväg och gymma, imorgon väntar jobb igen! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)