Träningsvärk!

Idag känner jag verkligen av hela kroppen... Går som en krympling och kan knappt sitta ner haha, det tar! Trots träningsvärken åkte jag och mamma till gymmet och kom faktiskt precis hem. Det blev lite mage och rygg + bröst idag vilket känns bra. Stretchade lite också, men behöver bli mycket bättre på det! 
Nu hade jag tänkt ta mig något att äta, ägg är på kokning och till det ska jag ha bönsallad och lite rökt lax + knäckemacka. Otroligt hungrig just nu! 
 
Rätt kort och tråkigt inlägg men händer inte så mycket just nu som ni märker! Men ni får ha det bra i alla fall. 
 
Testade att sätta in minneskortet i datorn igen och nu funkade det faktiskt, så nu mina damer och herrar, en vecka senare, ska ni få se vad jag handlade på IKEA. Yess, bättre sent än aldrig right hah? 
 

Kommentarer


Snygg kudde! :D


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)