Marieberg + bio

Bion igår var jättebra, det var Ellen och jag + alla småbarn med föräldrar haha! Det var inte alls mycket folk, kanske 3-4 sällskap plus oss två men det är skönast när det är så. Speciellt för mig som kan få panikattacker lite sådär haffligt och taffligt. Det var typ jag som skrattade högst och mest av alla, men filmen var verkligen så bra. Vill ha ett eget boxtroll. När bion var slut hade vi precis missat bussen hem så vi gick ut på stan och tittade på stjärnorna, mysigt. Vi fick vänta en och en halv timma på nästa buss så vi hade bra med tid att prata lite, även om lördags var senast vi sågs! Jag hade varit med Daniella på Marieberg innan och spontant köpt en matta så jag hade en gigantisk påse (tror seriöst de tog den största påsen de hade i affären!) att släpa runt på och jag höll på att fälla krokben på både mig och Ellen x antal gånger under kvällen. På Marieberg köpte jag även en ny sportbh, ringar och nya höstiga kuddfodral till sängen! Nu är min höstsäng klar, tror jag haha. Och jag känner att jag nu har köptstopp, haha. Bara handlat en massa saker den senaste tiden, vilket inte är bra eftersom jag inte har något jobb... Suck, men får tänka på att jag ska ta tag i en massa saker lite senare, typ oktober. Hoppas det blir ändring då!
Anywaaay, vi träffade Elias en liten stund också innan vi åkte hem och pratade lite om typ fredags/lördags. När jag kom hem var jag så trött så jag bara tog på mig myskläder och satte mig med päronen i soffan. Sen blev det sängen och jag slocknade nästan på en gång.
Imorse vaknade jag ca 5 av att katterna hade ww3 utanför mitt rum så släppte ut dem och kunde inte somna om efter det. Mamma gick upp då också så låg och lyssnade när hon gjorde kaffe osv, men sen somnade jag. 
Fram tills nu har jag kollat på Desperate Housewifes och gårdagens PH som jag missade, fast jag hade redan fått spoilat vem som åkte ut, vilket jag för övrigt var väldigt glad över. Men nu har jag ätit lite äggröra och en kopp kaffe, packat gymväskan så ska snart börja dra mig däråt. Vet inte vad jag ska köra idag, kanske blir att köra igenom hela kroppen igen. Senare ska jag nog laga mat, om ingen annan hinner före haha. 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)