IKEA!

Godmorgon! Igår blev det alltså inget gym, men gick en promenad istället och det räckte kan jag säga... Det är skönt när man väl är ute och går men så fort man kliver innanför dörren så kan man knappt räta på benen. Halleluja! Men det var skönt ändå och varmt, var helt dyngsur när jag kom tillbaka.. Lite senare åkte mamma, pappa och jag lite spontant till IKEA för mamma ville handla en byrå till deras sovrum som matchar nya sängen de fått idag, + lite saker till ett skrivbord/databord till Adam. Själv handlade jag lite "höstiga" saker till mitt rum, sängkläder, en kudde, ett stooort ljus (50h!) som luktar vaniljhjärta + en ny soptunna. Även den i en lite höstig färg, typ senapsgul. Älskar verkligen IKEA, skulle kunna gå runt där hur länge som helst, men igår hade vi typ ca 1h 20 min att hitta alla grejer så blev inte så länge eller lugnt. Vi sprang fram och tillbaka, letade efter diverse tillbehör och jag tappade till och med bort de en gång när jag skulle ta en genväg som ledde mig till typ andra sidan IKEA från där de var. Så fick lite panikkänslor som man fick när man var liten och tappade bort dem haha! 
 
Men nu ska jag i alla fall göra mig iordning för ska till stan och träffa Ellen en sväng, lämna hennes dator och typ fika lite. Kanske planera lite mer inför imorgon då vi ska fira hennes kompis Amanda som fyller år så det blir krogen. Jättetaggad faktiskt, inte varit ute på ett tag nu! Det ser jag fram emot. 
Senare idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske tar med träningskläder om jag orkar träna efter stan. Annars blir det nog en promenad istället. 
 
Gah.. Vet inte riktigt varför men går inte att komma in i mitt minneskort i datorn för tillfället så kan inte visa vad jag köpte på IKEA, typiskt.. Men får försöka få igång det när jag kommer hem sen, måste ju kunna lägga upp bilder här på bloggen. 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)