Höst~ish..

Fredag och helg! Imorse vaknade jag vid ungefär halv åtta när lillebror begav sig mot skolbussen. Då var det lika bra att gå upp eftersom mamma och jag bestämt att vi skulle upp och träna vid nio, därför kom vi iväg lite snabbare till gymmet. Vi körde rätt blandat idag, men ändå mest fokus på armar och mage. Skönt med en sådan start ändå efter ett uppehåll med magsjuka. När vi kom hem åt vi räksoppa och sen hamnade jag på youtube. Har fastnat för en massa haul-videos, tycker det är jätteroligt att kolla på haha! Plus att det börjar komma en del höst inspirerade videos, det tycker jag är kul för jag vill att det ska bli höst nu. Kan tipsa om en youtube-kanal jag tycker mycket om, Mylifeaseva. Hon gör så många olika slags videos, och en hel del DIY!
 
Nu har jag precis druckit en smoothie gjord på hallon, banan, havtorn och havredryck som var supergod och nu ska jag byta om lite för att gå en promenad. Måste komma igång med mina kvällspromenader igen, de är så härligt! Speciellt nu när det blivit lite "höstigt" ute. Sen ska jag försöka se om vi kan knåpa ihop någon mat här hemma, vi har verkligen ingenting i varken kylen eller frysen. Vet ej hur vi tänkt detta. Inte ens ägg finns?! 
Får bli något enkelt kanske, typ toast! Mums, lät verkligen gott. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)