Bio!

Sitter just nu i sängen och har tänt lite ljus, bara myser! Har kollat på lite höst-videos på youtube och precis reserverat platser till filmen boxtrolls imorgon som jag och Ellen ska gå på. Har sett den trailern flera gånger på tv och känner att jag måste gå på den, tycker den verkar så bra och mysig! Gillar också filmen Coraline och det är typ samma som gjort den här filmen! Jag gillar Coraline för det är en rätt obehaglig film eller vad man ska säga, det är inte direkt en "barnfilm". Se trailern så förstår ni haha. Båda filmerna är stop-motion vilket jag tycker om, t.ex. The nightmare before Christmas och Frankenweenie. Jag tycker det är otroligt häftigt och har sett en hel del videos på Youtube från när de gjort olika stop-motion filmer och det ser helt otroligt ut. Man kan se hur de gör håren, kläderna, hur dockorna rör sig, allt! Rekomenderar verkligen att ni kollar på dem om ni är intresserade! Total Mindblow!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)