23:39

Lite ironiskt faktiskt, direkt efter jag publicerade förra inlägget insåg jag att det var ca 40 min kvar tills bussen gick till stan, och jag satt i soffan i pyjamas. Bra Sara, bra planerat! Så jag fick bråttom helt plötsligt. Men sen när det var ca 10 min kvar och jag fortfarande inte hade kläder på mig och hade blött hår (var ju tvungen att tvätta håret också..) bestämde jag mig för att ta bilen istället. Tur var väl det för jag missade andra bussen också. Stabilt!! Jag kom i alla fall i tid för mitt möte och träffade en kompis lite snabbt på stan innan också, så jag missade inte allt jag hade planerat.. 
Det var otroligt kallt ute idag, hade velat ha både halsduk och vantar på mig för känseln försvann helt i fingrarna nästan! Hösten är häääär. Men allt är inte kul med kylan, den boostade på den svaga förkylningen jag tydligen hade och nu sitter jag här och hostar.. Irriterande.. Men väntade nästan på det, mamma har varit sjuk två gånger nu på typ 3 veckor och pappa, Amanda och sen Adam har varit lite rossliga också. Nu var det min tur, lägligt. 
Inget att göra åt, mer te med honung och soffhäng de kommande dagarna. Alltså inget gym.. Lite surt är det faktiskt. 
 
Så ikväll ska jag försöka lägga mig lite "tidigare", inte typ 01:30 som de två senaste nätterna. Bra där också Sara.
En oredigerad bild från en kväll någon gång för ett tag sedan..
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)