12:21

Godmorgon! Tog lite sovmorgon i morse så jag gick upp klockan 10 istället.. Så jag missade Grey's Anatomy, såg dock slutet men ja haha. Sen va det ju Desperate housewifes! Känner att jag skulle vilja se om hela den serien från början, kanske blir nu i höst.. Hur många säsonger finns det egentligen?? 
Snart ska jag resa mig ur soffan och försöka hitta nå kläder att ha på mig idag.. Det har blivit så å kallt ute nu! Bara sådär liksom, inte längesen man gick i shorts och nu kan man inte gå ut utan jacka utan att frysa arslet av sig.. Men men jag gillar ju hösten så jag klagar inte! 
Idag ska jag nog ha en vilodag som jag skrev igår. Har träningsvärk i benen och magen (skönt!) sen tror jag inte att jag hinner. Man behöver ju vila också! 
 
Nej nu skriver jag inget intressant... Haha, så ska nog äta lite köttbullar nu och göra mig iordning! Ni får hakade! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)