10:55

Typiskt.. kunde knappt somna i natt för min hals, den kändes tjock och gjorde ont. Men hittade en burk gicks-salva som jag smetade på halsen sen somnade jag om. Men i morse när jag vaknade kunde jag knappt prata och det gjorde för ont för att hosta. Så gjorde mig en kopp te med mycket honung i och la mig under en filt i soffan framför Grey's Anatomy. Har ingen aptit heller, det enda jag är sugen på är glass, vilket vi inte har hemma. Så ska åka en snabbis till ICA och handla det plus halstabletter och blåbärssoppa. Men resten av dagen kommer jag spendera i soffan, kolla på film och äta glass. Jobba på att bli frisk helt enkelt! Det kom ju inte så lägligt direkt, men gör det någonsin det?? 
 
Nej ni får ha det så bra, hoppas ni slipper bli sjuka haha.. 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)