30 oktober

Det var frost och svinkallt ute imorse!! Gick ut i pyjamas för jag skulle ta emot en leverans åt mamma och de kom kl halv nio. Höll på att frysa ihjäl den lilla stunden jag var ute, fy. 
Har suttit vid datorn ett par timmar nu och försökt hitta inspiration till vad jag ska vara på halloween imorgon.. Går trögt.. Funderade ett tag på att klä mig till Birgitte Bardot, men kan inte med eyeliner och skulle behöva bruna linser för att det skulle vara komplett.. Sen har jag spånat iväg åt flera olika håll, från ninja till polis. Känner mig lite stressad haha. 
 
Men mitt i all utklädningsprovning fick jag ett samtal om ett av jobben jag har sökt, så ska på ett möte nästa vecka!! Blev superglad över samtalet och är riktigt taggad nu, hoppas jag får jobbet. 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)