28 oktober

Har spenderat den senaste timmen på att kollat runt på lite bloggar och dricka kaffe, men kollar på Kicks hemsida nu. Jag har en tendens att alltid kolla på kläder, produkter och andra saker som jag "behöver" när jag ska spara pengar.. Bara jag som gör så? Haha måste hitta ett jobb, sen kan jag börja kolla vidare! Har gått in på min mail typ hundra gånger för o se om jag fått något mail från ställena där jag sökt jobb, men har bara fått typ olika nyhetsbrev. Suck, blir snart desperat! Och galen..
 
Idag blir en ganska lugn dag, ingen finska idag så ska hålla mig hemma. Blir ingen träning heller, både mamma och jag har superont i kroppen och behöver en vilodag. Sen jobbar hon kväll också. Men jag hade tänkt köra lite egentid, tvätta håret och ha hårinpackning, läsa och sen städa mitt rum. Kanske till och med dammar så det blir extra fräscht. Hade tänkt gå en snabb promenad också, dock är det världens tråkigaste väder och det blåser så får se hur det blir med det! 
 
Blir deprimerad när jag tänker att idag är det en månad sedan jag åkte till Thailand..
 Mymlan snuttar som vanligt, usch haha. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)