27 oktober

Inget bloggande i helgen..
Men hade "fullt upp". I Lördags städade jag litegrann för att Ellen skulle komma, sen när jag skulle hämta henne passade jag på att träna lite snabbt. Sen åkte vi till ICA och handlade lite godis och dricka till kvällen. När vi kom hem pratade vi bara en massa skit och kollade Youtube innan vi lagade mat, tacospaj. Haha, den blev faktiskt väldigt god (fick beröm av mamma och pappa hehe) även om det såg lite mörkt ut när jag gjorde den. Kvällen spenderades i soffan framför tvn och vid ca 11 var Ellen hux flux tvungen att åka till Stockholm. Så kvällen blev väl inte riktigt som planerat, men Adam och jag kollade på "Lilla kyckligen" och åt det sista av godiset så det blev lyckat ändå. 
I söndags tog jag inte sovmorgon som jag kanske hade velat. For upp ur sängen så fort larmet ringde vid 8 och släppte ut hundarna. Fick då även ett ryck att räfsa löv (vår gräsmatta syntes knappt av alla löv..) Så höll på med det ett tag innan jag gick in och åt frukost. Men blev inte sittandes inne så länge, utan tog på mig skrotkläder och räfsade resten av gräsmattan. Efter ett par timmar i trädgården kom mamma och pappa hem. Då drack vi kaffe och sen tog alla tre på sig skrotkläder och gick ut igen. Vi räfsade ännu mer löv, plockade skräp och städade upp bakgården! Helt plötsligt va klockan typ 4 så då gick vi in och åt mat. 
 
Imorse när jag vaknade hade jag så jäkla ont i hela kroppen så jag knappt kom upp ur sängen... Skar som en kniv genom bröstkorgen och gjorde ont så fort jag rörde mig. Men vi bet ihop och åkte till gymmet ändå, vilket gick tungt! Inledde passet med en rätt så negativ inställning igen, men tog tag i mig en bit in i passet. Det var liksom nästan så man började gråta (haha) så trött i kroppen var jag. När det var slut var jag supernöjd och ville hem och äta så snabbt som möjligt.
 
Idag har jag även sökt ett till jobb, håller tummarna, och så har mamma och jag varit iväg och solat en snabbis. Känner att kroppen piggnade till lite av en dos D-vitamin! Nu ska jag äta något och sen kolla kvällens avsnitt av PH. 
 
Skatan var med och "hjälpte" till i trädgården... 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)