23 oktober

Ännu en grå och mulen dag ute..
Sitter inne i min morgonrock och tjockstrumpor och fryser.. Nyss gjort ett mellanmål och ska kolla lite Carrie Diaries under tiden. Läste nyss ut min bok och plockade genast fram en ny. Läste en bok som jag fick från bokklubben Läslusen som fanns när jag var yngre, där jag fått ca 90% av böckerna jag äger. Boken jag läste heter "Afrodite och döden", någon som läst den mer än jag? Så spännande bok, passar i höstrusket nu. Den är i alla fall jättebra och jag rekomenderar de som hittar den att läsa den! Så nu börjar jag i andra boken om Afrodite som heter "Afrodite och sveket". Också en jättebra bok! 

Idag körde mamma och jag träning hemma. Vi gick ut och gick/joggade och körde med vikterna vi har hemma. Förutom det hade jag inga speciella planer för idag. Förutom att läsa, städa mitt rum litegrann och annat kul.. Väntar på ett paket som ska komma med posten (förhoppningsvis idag) så tittar ut genom fönstret med jämna mellanrum. Så ska jag väl betala lite räkningar och sånt man gör, haha. Inget roligt alltså ;) 

Imorgon är det fredag och då ska jag vara chaufför till min lillebror som har innebandynatt på skolan. Minns när jag var med på innebandynatten, för typ 4-5år sedan.. Herregud, vad gammal jag känner mig! Sitter i morgonrock och äter keso och tänker tillbaka på min ungdom. Haha, nej nu får jag lägga av! 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)