20 oktober

Då var det måndag igen! 
Ny vecka, ny start och nya mål. Haha så klyschigt det där lät då! Fast lite så är det ju faktiskt, när man tänker efter. För mig är det en ny vecka med nya övningar på träningsschemat bland annat. För er kanske det är en ny skolvecka, nya tag, eller kanske på jobbet för er som jobbar. Hoppas alla får en bra vecka oavsett :) 
 
Idag har jag hunnit med en hel del! Vaknade som vanligt innan 8 av att jag var superkissnödig (gjort det de senaste 4-5 nätterna?) men gick tillbaka till sängen och läste en stund innan jag gick upp och åt frukost. Idag var det Grey´s Anatomy och Desperate Housewifes på tv så kollade på det medan jag åt frukost. Blandade ihop en kvargplättsmet efter det och åt under Ellen. Sen började jag med att plocka disk och rensa lite i lådorna i köket. Efter det tog jag tag i att rensa bland framförallt mina skor, en massa som jag inte använt på flera år men hittade även ett par gamla godingar som jag plockade fram igen! Gick sedan vidare till alla lådor vi har i hallen med vantar, raggsockor etc. så kastade bort en hel del tradigt och tråkigt. Då hittade jag faktiskt också en snygg jacka som låg gömd i ena skåpet, så winwin! Slutligen dammsög jag hela huset + mitt rum och nu ska jag ta mig lite "lunch". Snart kommer Adam hem och då ska jag skjutsa honom på fotbollsträning. Vuxenpoäng! 
 
Har också läst lite om bland annat hemtjänsten här var jag bor och ska nog söka den här veckan. Behöver knepa ihop ett nytt CV bara. Sen är det bara att köra! Håll tummarna för mig ;) 
- Vad har ni för planer i veckan? :) 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)