19 oktober

Höstmyser lite, tänt ljus (vaniljbulle!) och lyssnar på musik.
Väntar på mat, min mage kurrar massa, så jag hoppas att maten snart är klar. Tror det blir någon slags chiligryta, mmhhm hungrig. 

Ja vad har jag gjort i helgen? Tränat och ätit lite godis faktiskt! Vi alla här hemma hade en sådan dålig dag igår så vi unnade oss lite godis. Inte ätit plockgodis på typ 100år innan det så va verkligen underbart! Men vi körde hårt med träningen också, även om kroppen skriker. Idag gick det extra trögt också.. Några nya övningar, inga roliga, så kände bara döö. Men känner ändå inte för att ge upp, överlever ju passen liksom! Det ska ju vara tugnt också, inget kommer som på en räkmacka. Imorgon ska jag väga mig också, sen mäta mig och se om det hänt något. Haha, håller väl tummarna även om vi fuskade med lite godis nu i helgen. 
 
Idag har jag också hunnit med att "jobba" (städar hos en vi känner) så har tjänat lite pengar. Känns bra att få in lite pengar, gör bara av med det nu eftersom jag är arbetslös haha. Men jag ska kolla lite jobb imorgon hade jag tänkt, läsa lite och se om det är något jag känner passar mig. Isåfall söker jag nog något. Funderar på att skriva ett nytt CV också, har ju hänt en del sen jag skrev det andra! Man kan ju behöva ett om jag söker jobb liksom. Känner att jag ryckt upp mig litegrann sen senast jag skrev... Men det blir ofta så när jag skriver lite "seriösare" inlägg och speciellt om ångest, jag måste bara få ut allt negativt jag känner för att kunna gå vidare. Jag kommer ju garanterat dimpa ner i ångest igen, men det är jag van vid nu. 
 
Bara jag som insett att oktober snart är slut?! Känns helt sjukt, var ju nyss september och snart är det november redan så det är inte långt till december. Herregud, jag får släpp bara jag tänker på hur otroligt fort det här året har gått! Måste ju snart börja tänka ut nya nyårslöften.. 
Såhär ser mitt rum ut just nu!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)