16 oktober

Halloj mina vänner!
Vilken dag detta varit då!... Inte gjort ett piss. Bara degat i soffan och kollat på tv. Det är inge bra när alla bra program går direkt efter varandra, man hinner ju ingenting. Dock har jag inte haft någon direkt ork att göra någonting vettigare så har varit rätt skönt ändå haha. Inte världens grej heller. 
Ja, idag ska jag fortsätta göra ingenting. Tänkte läsa en bok. Kolla på andra avsnittet av AHS: Freakshow. Pilla navelludd och annat kul man har tid att göra när man är arbetslös! Woho. 
 
Igår när jag kom hem från stan åkte jag direkt till gymmet där jag träffade mamma och så körde vi ett pass, fast båda egentligen var ganska trötta. Jag insåg i bussen hem att jag inte ätit något sen klockan 12 och då var klockan 19. Så fick hoppa in på ICA och köpa banan och en smoothie, bra Sara. Glömde såklart också att ge Ellen hennes present från Thailand, typiskt, men vi hade en del att prata om. 
 
Nu ska jag försöka lägga upp bilderna på det jag köpte i Thailand, om min dator vill sammarbeta. Datorn var inte helt 100 när jag hade den i skolan, men nu är den fan kass. Bra jobb! 
 
Ja, hade bra. 
Håller på att beskära mina blommor i ett försök att återuppliva dem
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)