Lugna puckar

Nu har jag precis krypit ner i sängen och tittar runt på lite bloggar! Ska ställa klockan på 9 imorgon så kanske jag kommer upp då.. Måste komma igång med mina rutiner igen (speciellt att gå upp tidigt om man får jobb hehe) så jag inte ligger och slöar till efter kl 10 varje dag. Även om jag är ledig typ hela dagarna så ska jag ändå inte slösa bort hela dagen. Sen har jag inga speciella planer för morgondagen heller.. Kommer vara själv hemma ett tag under dagen så ska väl "ta det lugnt". Som om jag inte gjort annat.. Suck haha lovar att jag ska försöka skriva lite trevligare saker än att bara sucka och stöna över livets nedgångar. "life is a journey where you stumble and fall", right? 
 
Helgen kommer för övrigt bli lugn den också. Arbetslös och fattig så blir inte krogen eller liknande, utan ska nog kolla på en drös filmer och chilla i soffan! Låter helt ok det med, klagar liksom inte allt för mycket. 
Sökte ett till jobb idag, vilket jag ändå kände mig rätt taggad över. "..vill du testa på något nytt och kan börja jobba omgående??" JA. Såååå, väntar på svar och knyter tummarna och tårna och hoppas ni gör samma sak!
 
Hoppas alla sover gott och vaknar med en positiv inställning imorgon, hoppas att jag gör det också. Sov gott!
 
Fick btw en ascool keps idag på posten, eller ja alla i familjen. Det är en retro granngården keps! Helt random kom den med posten idag och det är inte många vi vet som fått likadana. Vi undrade ett tag om det var ett prank, men jag klagar inte. Mössan var helt klart min stil och oerhört bekväm, så ja tack för den! ;)

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)