Efterlyst

Sitter i soffan och kollar på Efterlyst. Har nyss ätit äggröra med blandade grönsaker och snart blir det kaffe! Väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så i kan kolla på BB. Skulle vilja ha godis, sååå sockersugen haha. Och kladdkaka.. Varit det ett par dagar nu och tror jag ska baka det i helgen faktiskt! Klämma i mig en hel själv!

Gick bra i stan idag, fanns ledig parkering där man får stå 2h gratis vilket var bra! Kan inte betala i p-automaterna med mitt betalkort (vilket är sämst!!) Hur ofta har man småpengar på sig liksom?? Inte jag, jätteofta. Hade egentligen tänkt gå och kolla efter sminkborstar när jag var klar, men glömde bort det.. Haha bra!
Kollade min mail när jag kom hem, som jag misstänkte tomt. Ingen överraskning egentligen, men hade ju ändå hoppats på någonting. Så för att trösta mig kollade jag på Youtube.. 
Imorgon är jag "ledig" (hahahaa) så ska nog träna och ev. sola med Sofie! 
Instagram; Såhär kul är det att vara arbetslös, suger!!! :((( 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)