29 november

Hej det var längesen!
Sanning är den att jag jobbat och sen inte orkat blogga! Inte ens för att jubla över att jag fått jobb.. Började klockan 7 i tisdags morse på ett städjobb, sen har jag jobbat resten av veckan också. SKÖNT! Känns så bra att jag fått jobb (innan nyår som var lite av ett mål) det är som att en sten lyft från mina axlar, nu kan jag slappna av. Och på måndag ska jag gå en introduktionsdag som lärarvikarie! Har alltså typ fått 2 jobb. Sen får jag se hur jag kan kombinera de två så jag jobbar lite på varje, men det löser sig nog!

Slutat jobbet mellan 14-16 och sen har jag nästan varje dag bara åkt hem och lagt mig i sängen. Så ovan vid att gå upp tidigt och hålla igång hela förmiddagen, haha! Fast kan inte klaga, otroligt skönt. 

Idag har jag adventsstädat på mitt rum, dammat, skurat och tvättat fönster. Tvättade gardinerna också, skakat mattorna och bytt sängkläder. Nu är det riktigt mysigt och fint! Fått upp min julängel i fönstret också, som jag haft sen jag var liten. 

Nu måste jag faktiskt hoppa in i duschen jättesnabbt och sen åka på filmkväll! Är även chaufför inatt. Men nu har ni iallafått en liten inblick i vad jag har haft för mig när bloggen ekat tomt. Woop. 
Här har ni en bild jag tog på Max för några veckor sedan, han sov i min säng och tyckte jag störde! 
 

Kommentarer


Åh så söt bild! :D


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)