24 november *

Haha såg nu att jag skrev 24 igår.. fast bloggade ju rätt sent så stämde nog ;) 

Idag har jag inte alls gjort något intressant alls. Vaknade imorse vid ca halv nio, handlade om jobb. Så ska upp imorgon klockan 05:30 (!) och jobba. Känns rätt bra faktiskt, är taggad på att komma ut i arbetslivet haha! 
Gick upp och åt frukost innan jag började på direkten med att fortsätta rensa skåp i köket. Och det är det jag gjort hela dagen. Var en sväng i Amandas lägenhet och kollade på Dr Phil när Adam hade träning, men annars har jag inte gjort ett piss. 
Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt, så ska snart kolla på BB och förhoppningsvis dricka glögg (holy lords of the heavens on fire, älskar glögg, srsly bäst med julen efter pepparkakor!) sen blir det sängen för mig! Ska nog läsa en sväng, dra på min sova-lista på spotify och sen slumra sött. Hoppas jag. Men eftersom jag vaknade rätt tidigt imorse borde det gå lite bättre. Sen får vi hoppas att det går bra imorgon, att jag inte är för trött eller något haha. Exited!

OM EN MÅNAD ÄR DET JULAFTON. In case you didn't know, you know. Fast hur kan man missa det? 

this man..

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)