19 november

Hallå på er! Lite bättre humör idag måste jag säga, inte lika negativ som tidigare haha. Idag vaknade jag lite tidigare än "vanligt" och insåg nästan till min fasa att en DHL-lastbil höll på att backa upp på gården. Fick kasta på mig kläder + en mössa och sen möta upp leveranskillen. Så roligt att jag inte har någon aning om mina föräldrar jobbar eller inte, ropade på mamma ett par gånger innan jag gick ut men fick inget svar. "Är det alltid bara du hemma?" sa leveranskillen eftersom det var jag som tog emot ett paket för någon månad sedan kanske. Svarade att jag inte riktigt hade någon aning om var mina föräldrar var. De var hemma, de hade bara sovit rätt tungt! 

Kollade på ett par avsnitt av "Svenska Hollywood-fruar" till frukosten, sen plockade jag lite på mitt rum (och fotade grejerna från Ullared) sen fick jag bråttom innan jag skulle iväg till Örebro. Efter mitt möte sprang jag en snabbis på stan, letade färgbomb till Sofie och köpte en ny sminkborste. 

Snart ska jag nog hoppa in i duschen och sedan blir det nog sängen och läsa. Imorgon ska jag upp "tidigt" för klockan 10.15 ska jag vara på ett möte i Linde. Woho! Håll tummarna för mig nu, haha snälla. Men ska nog kolla efter lite fina fonts till Photoshop nu när jag kommit in i det lite mer innan jag somnar. Är rätt taggad på att börja fota mer nu, när jag har Photoshop, det blir liksom roligare! Är sugen på att testa allt möjligt, inte bara redigera bilder som jag gjort tidigare. Så förvänta er (kanske inte alldeles för mycket..) mer bilder och annat pyssel här. Hoppas jag! Ska väl försöka komma in i det lite mer bara. 
 
Tänkte dela med mig av några favoriter just nu, bästa boken, torrshampot, läppbalsam och Pou!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)