16 november

Idag har varit en lugn dag. Vaknade klockan 11 imorse (min plan om att ändra sovvanor funkar.. sådär) och då gick Daniella och jag upp. Igårkväll hämtade vi Amanda så hon sov också över. Igår kollade vi på en riktig "hoppa-till" skräck/thriller som hette The Crazies och handlade om ett virus som gör människor våldsamma. Riktigt bra film faktiskt! Amanda hoppade till flera gånger och skrek så katterna typ fick hjärtattack, Daniella och jag med. Sen kollade vi på 22 Jumpstreet och mer hann vi inte, den slutade typ klockan 3 på natten haha. Då hoppade vi i säng och somnade. 

Som sagt har jag/vi inte gjort så mycket idag. Under frukosten kollade vi på Så mycket bättre och Bonde söker fru. När vi skjutsade hem Amanda passade jag och Daniella på att träna en snabbis. Blev lite intervaller på löpbandet plus olika övningar, typ hela kroppen. När vi kom hem stekte vi köttbullar och kokade pasta och när vi satt och åt kom mamma och pappa hem från Ullared. Medan de packade upp allting tvättade jag håret (första gången på flera dagar = äckligt) och hade i hårinpackning! Daniella åkte hem och vi satte oss i soffan och drog igång gårdagens BB avsnitt. 
Inte så intressant faktiskt haha. 

Känner mig jättetrött och funderar på att hoppa i sängen snart, kolla på en film eller en serie. Då kanske jag kommer upp lite tidigare imorgon haha. 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)