13 november

Väldigt seg dag idag också.. Hallå, vart är solen? Behöver en större energi-boost känner jag..
Det är väl det som ligger på -listan just den här tiden, att det liksom inte hinner bli riktigt ljust ute. Vilket resulterar i att (iallafall jag) kan gå in i en mindre depression. I början av hösten är det ju så otroligt mycket vackra färger ute, solen skiner och jag har hur mycket energi som helst. Då känner jag mig lycklig nästan hela tiden. Nu är allt grått, trist, mörkt och kallt.. Jag vill egentligen bara ligga i sängen under en filt och kolla på serier, då tar det emot när man måste iväg någonstans. Därför vill jag att det ska komma snö, för det ljusar upp allt lite. Sen får jag julkänslor, vilket jag också blir lycklig av.
 
Sov ganska länge idag, gick upp efter 10. Måste också bero på vädret, är så trött hela tiden. Släppte ut hundarna så dom fick springa lite och sen fick de mat. Jag har bara tagit mig en kopp kaffe än så länge, men ska väl snart göra mig lite gröt! Men känner mig inte direkt hungrig, men äter jag inte kommer jag väl svimma eller något om en timme eller två.
Ja, planerna för idag har väl inte ändrat sig speciellt mycket från vad jag tänkte igår. Ska väl spendera förmiddagen med att skrota runt här hemma, sura mer över vädret och min arbetslöshet. Sen när mamma kommer hem i em ska vi väl träna och efter det får jag se om jag åker till Sofie och solar. Skulle vara skönt med lite D-vitamin, känns som att jag behöver det! Jag har precis "börjat" sola solarium, gjort det en gång i mitt liv. Ska bara göra det nu på hösten och vintern för att inte bli helt deprimerad, det är faktiskt bra för en.

Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla youtube och gosa med Skatan!
Haha, finns en massa scannade bilder på den här datorn. Här är jag, på toa. Minns att jag trillade ner i toan ett par gånger, när man inte hade så stor bak haha! Den här bilden satt även på mitt plakat när jag tog studenten!
 
 

Kommentarer


Jätte fin blogg du har! :)


Ja jag håller med dig ! Solen är verkligen efterlängtad nu ... men var är den? :/ KRAM


Idag har varit en sån här dag när det aldrig blev ljust utan det kändes som skymning och kväll hela dagen...


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)