"Allt löser sig.."

Söndag.. Suck. Så kom den dagen man fruktat mest.
Känner mest bara hur jag inte orkar gå till skolan den här veckan alls..
Hade ju tänkt plugga jättemycket de här dagarna man
ändå var ledig, men mycket annat kom emellan.
Nu sitter jag här, stressad, och undrar hur jag ska hinna. Som alltid.
Men, har börjat lära mig att tänka "allt löser sig" när jag känner som att jag vill bara släppa allt.
Funkar, oftast. 
Gjorde faktiskt en fas f, körkortsteori imorse. Hann till fråga 56 tills tiden var ute..
När jag sedan skulle rätta såg jag att det hade gått rätt bra, 
även om jag markerade nästan exakt alla frågor och trodde jag skulle få max 1 rätt.
Var ju lite trist att man inte hann göra klart de andra frågorna, hade kanske
klarat det då. Nu när jag skulle testa göra en till funkar helt plötsligt inte
den sidan. Den bara laddar och sen syns inget.
Har startat om ett flertal gånger och loggat in/ut. Utan resultat.
Ska väl låta sidan vila lite, hoppas den funkar sen igen.
Nu när jag äntligen kommit igång och känner mig lite peppad.
Istället lyssnar jag på romantiska låtar (ew)och letar inspiration till i vår/sommar på Tumblr, som alltid.
Älskar verkligen Tumblr.
Jaja, förutom det händer inte så mycket. Bör äta något om jag ska orka, känner att
jag börjar få huvudvärk. Tog en kopp kaffe också, kan vara därför.
trappat ner på kaffe igen, skönt. Motverkar cancer med grönt te istället.

Hade tänkt också visa det jag köpte, någon gång. Om jag orkar. 
Inte min grej att göra sånt haha. 
Får se hur det blir!

(Om ni vill se alla annan piss jag rebloggar på Tumblr, thereyougobeingabitch.tumblr.com)

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)