When you're high you never ever want to come down!

Idag är en så jävla bra dag så jag är alldeles svettig just nu när jag skriver detta! Har känt mig så otroligt glad ända sen jag vaknade imorse (tänka sig att man kan vara glad klockan halv sju på morgonen?!) och hela dagen har bara levererat! Även om mina byxor är trasiga och jag orkar inte lägga pengar på nya. Va lite grumpy på förmiddagen i skolan men det var för att jag satt och rev mitt hår över svenskauppgiften och för att jag inte visste hur jag skulle skriva klart det sista jag hade kvar. Men tillslut knåpade jag ihop även den och lämnade in. 
Det var också ganska god mat idag i skolan så var ett pluuusss! Hade körlektion idag vid tio över tre så hann åka hem och äta hos Amanda innan. Jätteskönt, hann liksom koppla av lite mellan skolan och lägga fokusen helt på körningen. Blev dock liiiite sen eftersom tåget på något vänster fick för sig att stanna mitt ute i ingenstans ett bra tag och lät mig verkligen svettas lite. Tillslut hittade föraren gasen, innan jag hann tyna bort helt vilket var skönt. Sprang så fort det gick bland slasken och isen på vägen och kom fram ca två minuter för sent. SCORE!
Körningen gick väldigt bra, min körskollärare öste mig med beröm och jag blev allt lite generad måste jag säga! När vi var klara bokade vi ett par nya körlektioner samt halkan, nästa vecka! Alltså sweet baby Jesus Hallelujah! 

Nu när jag kom hem såg jag att min svenskalärare redan rättat min uppgift och guess what? Fick A. Herre-guuuu-uuu-d! Haha hårt arbete lönar sig, och lite våld, och svordomar. Listen and learn kids! Körde en liten segerdans upp till mamma som gav mig en kraaaam och mer beröm, så har gottat ordentligt idag! Nu ska jag tagga gymmet sen med kaffeee och bra jävla musik! 
 
Alltså livet är fan rätt bra ibland!
 
Här är min dag i lite bilder! Blivit bra på att Insagramma idag också, haha. Okej två bilder, men mer än det blir på en vecka typ! Första bilden är från när jag tog tillfället i akt och bekantade mig med träden, och andra den absoluta lyxmiddagen jag snodde hemma hos Amanda, microkaffe och knäcke med ketchup! Mmhhhhhm, gourmet!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)